Klienci sklepu internetowego Agito.pl już od roku mogą odbierać swoje zamówienia w paczkomatach InPost. To wygodne i szybkie rozwiązanie docenia coraz więcej Klientów sklepu. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, świętujemy pierwszą rocznicę poprzez akcję darmowej dostawy.
„Jesteśmy sklepem, który wyznacza standardy na polskim rynku sklepów internetowych. Stawiamy na najwyższą jakość usług i nieustannie doskonalimy naszą ofertę. Słuchamy tego, co mówią nasi Klienci, dlatego rok temu nawiązaliśmy współpracę z firmą InPost.” - mówi Maciej Piotrowski, dyrektor marketingu Agito.pl. „Przez niemal rok, aż 15 proc. naszych Klientów skorzystało z takiej formy odbioru zamówienia. Odsetek ten stale rośnie, ponieważ duża część Klientów lubi samemu wybierać czas i miejsce odbioru zakupów.” - dodaje.
Akcja bezpłatnej dostawy do paczkomatów InPost potrwa przez cały luty. Wszystkie przesyłki zamawiane do paczkomatów można śledzić na stronie paczkomaty.pl.
Jak działa odbiór zamówionego towaru z paczkomatu? Klient, jeszcze przed zakończeniem zakupów wybiera paczkomat, w którem będzie chciał odebrać zakupione towary. Następnie, poprzez SMSa i drogą mailową, otrzymuje numer paczki, a gdy jest ona gotowa do obioru – specjalny kod służący do weryfikacji. Aby odebrać zamówienie, należy wprowadzić numer telefonu i kod zabezpieczający na klawiaturze wskazanego wcześniej paczkomatu. Właściwa skrytka otworzy się i umożliwi dostęp do zamówionej paczki.
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/rok-paczkomatow-w-agito-pl